På G igen

Kämpar på fortfarande. Bytt från Pring tillbaka till ppiller som jag åt för två år sen, är inte lika arg längre så det känns bra. Hade sjuka humörsvängningar av pringen, var så lättirriterat att jag inte vet hur P orkade med mig. Får se hur slemhinnorna påverkas bara.

Det som jag jobbar mest med nu är akupressuren, försöker till och med göra flera gånge per dag. Har hållit på i lite mer än 3 veckor och tänkte hålla på till i april och sen avta. Jag hoppas verkligen att det funkar, eller det måste funka. Vet inte vad jag ska göra annars. Har förlorat lite av det positiva, hade blivit bättre under de här 3 veckorna och försökte ha sex (var svullen våt och kåt) men självklart gjorde det ont som jag vet inte vad. Lyckas alltid förvänta det bästa av sånt här, allt är mirakelkurer och jag har för dåligt tålamod. Gäller samma med människor, jag förväntar mig det bästa och tror så bra om alla men sedan blir man bara sviken.

Nu blev det här lite negativt kanske, men jag är positiv. Lite iallafall. Ska INTE tappa tålamodet, ska INTE ge upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0