Framåt eller bakåt?

Jag har en jättebra känsla gällande mycket nu. Kanske speciellt v, akupressuren går bra och jag vet att jag kommer kämpa på och faktiskt orka göra det. Försöker att inte förvänta mig något vilket förhoppningsvis inte kommer lägga någon press på mig att jag "måste bli frisk". Det enda som kan vara jobbigt är att jag känner ett obehag när jag inte ens gör något utan kanske bara sitter eller står, men oftast sitter. Jag tänker fortfarande mycket på ppiller, jag behöver ta dom för jag fixar inte att ha mens under det här halvåret. Jag tror faktiskt att jag kommer sluta med pillren sen, men som sagt är det typ sex månader kvar.

Jag och P har bestämt att vi gör slut, eller det man kan göra slut på vår relation. Han har hjälpt mig så mycket, vet inte om han vet det själv. Det känns väldigt bra. Folk tror ofta att en brytning gör att en relation gått utför, vi gjorde det mer för relationens skull. Det var bara bra, och jag tror och hoppas att det kommer gå bra i framtiden mellan oss också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0