Nej!

Jag går inte alls med på att vara negativ! Jag ska bli frisk och ingenting kan stoppa mig! Radera mitt förra inlägg ur era minnen och ni som också lider av vestibulit, var så positiva så att det nästan blir löjligt. Gå och tänk på hur otroligt snygga ni är och hur den här skiten inte har en chans mot en sån snygg lyckad och avundsvärd människa som du! Vi ska vinna och gör rotmos av vestibulit, slidkramp, svamp och alla möjliga problem man kan ha


NU ska vi bli braaaaaa!!!!!!

                                                                                          .

Kommentarer
Postat av: Vestibulit

You go grrl! :D

Bra inlägg, hoppas allt går bra för dig!

2009-10-01 @ 16:57:47
URL: http://vestibulit.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0