.

Gaaaaah! stressstressstress! Duktig som jag är kom jag på att jag har prov imorgon så hela dagen kommer spenderas med att plugga.. eller kvällen rättare sagt.
Hur som helst ska jag träffa min barnmorska och min nya kurator imorgon, ska diskutera lite om ovesterin och nån annan salva jag inte riktigt kommer ihåg namnet på. Någon som tycker att ovesterin är bra? Jag känner mig lite skeptisk eftersom att det är östrogen i, men det kanske är i en ofarligt liten dos. Skulle gärna se om den fungerar iallafall.
Jag kommer snart få ytterligare en kurator, en i skolan. Vet inte om de kommer att fungera så bra, att ha två samtidigt. Man känner sig lite bortskämd haha. Aja, det ska ju passa mig så jag får helt enkelt välja vad som känns bäst.

Om ungefär 20 dagar kommer jag att träffa honom igen. vet inte hur jag kommer klara det, kommer säkert att skriva ner det här i bloggen också, jag måste ju försöka bearbeta all skit.. Lååång historia om ens rikigt första kärlek, ni vet den man aldrig riktigt kommer över.

Hoppas ni har det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0