Bättre

Det har hur som helst gått bättre, jag mår mycket bättre än förväntat. Tack vare underbara vänner och världens bästa barnmorska kan jag faktiskt säga att jag mår bra med tanke på omständigheterna. Ett stort problem är att de är bara för honom som jag skulle kunna öppna mig helt om vestibuliten, jag får helt enkelt se hur det går med de. Jag måste ha någon att prata med som även är en vän.
Det aktuella stora problemet som tynger mig är att vi ska bo tillsammans i fem dagar snart, vi ska spela cup tillsammans.. Hur ska jag bete mig? Ska jag försöka bli vän med honom eller ska jag ignorera honom helt? Det är så otroligt svårt, allt har positiva och negativa sidor. Det är ju så viktigt att välja rätt..
Jag tänker knappast försöka förstöra mellan dem, alltså han och hans nya flickvän, så lågt tänker jag inte sjunka. jag behöver honom men vägrar låta honom se mig som bara en kompis, jag behöver honom som någonting mer i framtiden. MEN om jag tänker så kommer jag säkert omedvetet gå och vänta på att dom ska göra slut och de får jag absolut inte, jag måste gå vidare.

Just nu känns det bäst att bara prata med honom om det och se hur det känns där, det kanske känns bra att bara vara vänner eller så gör de så ont att jag inte står ut med det. Jag hatar det här, varför kunde de bara inte bli som det skulle? Varför måste jag alltid misslyckas?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0